SIDEBAR

Agenda activiteiten

za mrt 09 @07:00 -
Carnavals vakantie
zo mrt 10 @07:00 -
Carnavals vakantie
za mrt 23 @09:00 -
Potgrondactie
vr apr 12 @07:00 -
Koningsspelen
za apr 20 @07:00 -
Meivakantie
zo apr 21 @07:00 -
Meivakantie
ma apr 22 @07:00 -
Meivakantie
ma apr 22 @07:01 -
Tweede Paasdag
di apr 23 @07:00 -
Meivakantie
wo apr 24 @07:00 -
Meivakantie

Laatste nieuws

Nieuws

Afgelopen week, tijdens de Scout Walk film, is de uitslag bekent gemaakt van het lid dat het grootste bedrag heeft opgehaald.
Het bedrag is opgehaald door zoveel mogelijk sponsoren te benaderen die een vast bedrag of een bepaald bedrag per gelopen km. sponsorde.

De hoofdprijs (technisch lego) was voor:
Stijn van den Heuvel (Young-Scouts) –  € 122,00

1e Prijs (gezelschapsspel):
Vera van den Tillaart (Welpen) –  € 85,00

Speltaksnoepzak voor meeste gesponsord per lid:
Young Scouts – gemiddeld  € 32,00 lid

Nu de winter en de feestdagen in december naderen voorzien we je graag met het aanbod aan kampen en leiderscursussen van de Stichting Trapperskamp.

Bent u lid van de Rabobank Uden Veghel?

Laat uw stem tijdens de Rabobank Clubkas Campagne niet verloren gaan voor de Boekelse gemeenschap.
Stem op Scouting Boekel, en op andere Boekelse verenigingen en doelen.

Scouting Boekel staat voor uitdaging!
Alle jongens en meiden van 5 tot en met 21 jaar kunnen lid worden van Scouting.
Ook na je 21-ste kun je lid blijven als commissielid of door bijvoorbeeld leiding te geven aan je groep.

Scouting biedt leuke spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.
Elke week ben je met andere Scouts samen en maak je met elkaar een hoop leuke, maar ook spannende dingen mee.
Wel eens geprobeerd een vlot te bouwen of een kompastocht gelopen?
Natuurlijk krijg je hulp van je leiding, maar je mag ook met elkaar oplossingen bedenken.
Scouts gaan op kamp en dat is een grote uitdaging.
Een week lang in een tent ergens in Nederland of het buitenland.
Zelf koken, hiken en nog veel meer geweldige activiteiten.

Een ervaring die je opdoet bij Scouting is zo belangrijk dat je er ook later, heel veel aan hebt.
Altijd handig dus.

Ben je lid van de Rabobank en heb je een kaart gekregen waarmee je kunt stemmen?
Dan zouden we het erg leuk vinden als je ook je stem gunt aan Scouting Boekel!
Wil je het meteen regelen?  Ga naar:  www.steunonzeclub.nl/scouting-boekel

Beste Verkenners,

Bij deze nodigen wij jullie uit voor het Installatieweekend van de Verkenners.
Dit weekend zal plaats vinden op 4, 5 en 6 november 2016.
Ook willen we natuurlijk de ouders van de nieuwe Verkenners uitnodigen voor de installatie zelf.
De installatie begint zondag om 11:00 uur.

We verwachten je vrijdag 4 november om 19:30 uur in de blokhut
Ouders zijn zondag 6 november om 11:00 uur welkom.

Bagagelijst:
-    bord, mok, bestek
-    matras, luchtbed
-    slaapzak, eventueel extra deken                               
-    voldoende kleding
-    regenkleding
-    toiletspullen
-    handdoek
-    zwemspullen
-    zaklamp
-    zakmes           

Wij hopen dat jullie allemaal komen zodat we er een leuk weekend van kunnen maken.

Groeten en tot vrijdag,
De Verkennerleiding

Beste ouders, verzorgers en Young Scouts,

Binnenkort is het weer zo ver, van 11 t/m 13 november zal het installatieweekend plaats vinden.
We verblijven dit weekend in de blokhut.
Tijdens dit weekend gaan we allerlei leuke activiteiten doen met de Young Scouts.
Deze gaan we natuurlijk nog niet verklappen, maar als je goed naar de bagagelijst kijkt, kun je misschien al het een en ander ontdekken.

De Young Scouts worden op vrijdagavond 11 november om 19:00 uur verwacht.
De installatie is zondag om 10:30 uur, ouders zijn dan natuurlijk van harte welkom!
De installatie houdt in dat de kinderen een belofte en een eed afleggen.
Natuurlijk krijgen zij dan ook een nieuwe blouses en insignes.
Mochten er young scouts zijn die al in het bezit zijn van een beige blouse (en die niet via Ria besteld zijn), dan zouden wij deze graag bij aanvang van het weekend ontvangen.
Na afloop van de installatie, is het weekend ± 11.30 uur afgelopen en mogen de Young Scouts naar huis.

We zouden graag willen weten of er bijzonderheden zijn zoals: medicijnen, allergieën of eventuele andere problemen.
Wanneer een Young Scout niet of gedeeltelijk mee kan, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk.

Bagagelijst:
- luchtbed/matje
- slaapzak
- kussen
- pyjama
- je favoriete knuffel
- regenpak
- jas
- bord, mok en bestek (vork, lepel, mes)
- 1 theedoek
- zwemspullen
- rugzak
- zaklamp
- laarzen
- stevige wandelschoenen
- 2 lange broeken
- 2 truien
- 2 x sokken
- 2 x ondergoed
- toiletspullen (tandenborstel, tandpasta, e.d.)
- 2 x handdoeken
- 2 x washandje
- bidon
- evt. medicatie
- een goed humeur!

Mocht u vragen hebben dan kunt u e-mail sturen naar .

Groeten Marleen, Roos, Martijn en Joep

Aanstaande zaterdag is er de mogelijkheid om in de blokhut uniformen te passen en bestellen van 11.00uur t/m 13.00uur.

Dit kan ook voor leden waarvan het uniform niet compleet is, zoalshet bestellen van een das of dasriempje.

Let op, tot een paar jaar geleden was de pet ook onderdeel van het uniform, maar dat is nu niet meer.
Je hoeft dus geen pet te bestellen.

Hoi allemaal! Wij zijn Wies en Mark.
We zitten allebei bij de welpen (jongens en meiden van 7 t/m 10 jaar) van Scouting Boekel.
Vorige week zaterdag hebben we weer een supergave club gehad.
We hebben verstoppertje gespeeld, kalanders gemaakt én kampvuur gestookt.
Wat we het allerleukst vinden aan scouting?
Alles, eigenlijk! Lijkt het jou cool om een keertje met ons mee te doen?
Kom dan op zaterdag 22 oktober van 9:00-11:00u of van 13:30-15:30u proefdraaien.

Voor meer informatie kun je terecht bij onze leiding: 06-20732919.

Groetjes,
Wies en Mark!

Onder een prachtig najaarszonnetje vond afgelopen zondag de 40e Scout - Walk plaatst.
Ongeveer 300 wandelaars hebben aan deze tocht meegelopen

We danken alle sponsoren die het mogelijk hebben gemaakt deze tocht wederom tot een goed einde te brengen

Tot volgend jaar.


P.S.
Vrijdag 18 en zaterdag 19 november, tijdens de filmavond, vind de prijsuitreiking plaats van degene die het meeste sponsorgeld heeft opgehaald