Opening Scoutingseizoen

Aanstaande vrijdag 23 augustus vindt de opening van het nieuwe scoutingseizoen plaats. We beginnen om 19.00 uur met een gezamenlijk spel voor jong en oud. Voor sommige leden is het daarna tijd om afscheid te nemen van de huidige groep en over te vliegen naar de volgende groep. De leiding is al de hele week in touw om een mooi overvliegtoestel te bouwen. Vorig jaar vlogen de leden over de schans naar de nieuwe speltak? Benieuwd hoe onze leden dit jaar overvlieg? Zorg dat je om 20.00 uur bij blokhut Den Perekker bent om te zien hoe de eerste bever het nieuwe avontuur tegemoet gaat bij de welpen.

Scouting is voor iedereen! Kom je meedoen in september?
Lijkt jou het ook leuk om iedere week een nieuw avontuur aan te gaan? Bij Scouting Boekel spelen we leuke spellen in de bossen, stoken we een gezellig kampvuurtje en maken we pizza’s in eigen oven, bouwen we vlotten, en meer! In de maand september mag je gratis met ons meedoen. Kijk hieronder wanneer jouw leeftijdsgenootjes bij elkaar komen. Laat je beste kleding in de kast hangen en trek iets makkelijks aan. Tot dan!

Laat jij je uitdagen als leiding?
Vanaf 16 jaar mag je al leiding worden bij de Bevers en Welpen en vanaf 18 jaar bij de overige speltakken. Verzin iedere week een nieuw avontuur en ga dit samen met de jeugdleden beleven. Kom vrijblijvend een keer bij een club meedoen om te ervaren hoe leuk het is.