35e Scoutwalk 2011

Wat hadden we weer een mooie dag voor de scoutwalk!

Ja het was fris in de ochtend, maar als je goed doorstapte en lekker in het zonnetje liep, kon je zelfs zonder jas lopen, heerlijk! Gedurende de dag liep de temperatuur op! Zo’n kleine 300 wandelaars (en dan mogen we gerust zeggen: trouwe wandelaars) liepen ook dit jaar mee. Het was een vernieuwde tocht speciaal voor de 35e scoutwalk.

Deze 25KM-tocht brengt ons op mooie plaatsen in de omgeving van Boekel en omstreken. Met zo’n lange wandeling kun je echt genieten en zien wat Boekel allemaal te bieden heeft Niet alleen de ogen kregen de kost, ook de innerlijke mens werd goed verzorgd; op de post bij de 15Km kreeg je een tomaten- of een erwtensoep. Dat gaat er natuurlijk wel in. Voor de kleinere onder ons, of voor de mensen die echt niet meer te voet verder konden, rijden er ieder jaar bezemwagens rond. Voor het tweede jaar hebben we een speciale ‘wagen’ : De tractor-huifkar-bezemwagen: