40e Scout-Walk 16 oktober

Op 16 oktober 2016 vindt de 40e Scout-Walk plaatst.
Hierbij enkele mededelingen.

1) Op vrijdag 23 september krijgen de leden van Scouting Boekelde sponsorkaarten uitgereikt voor de Scout-Walk
2) Inschrijven is mogelijk vanaf 09.00 uur. Starten mag tussen 09.30 – 10.15 uur. Nadat de Bevers zijn gestart
3) De Young Scouts, Verkenners en Gidsen lopen in eigen groepjes met leiding en/of ouders
4) Denk aan een lunchpakket, sponsorkaarten en evt. regenkleding.
4) Alle versnaperingen tijdens de tocht zijn gratis.
5) Na de Scout-Walk kan het opgehaalde geld tijdens de eerste bijeenkomst bij de leiding worden ingeleverd.
6) We doen een beroep op de ouders om toe te zien op de invulling van de sponsorkaart(en) en het opgehaalde bedrag zodat dit met elkaar in overeenstemming is.
7) Prijsuitreiking van de Scout-Walk vindt plaatst tijdens de filmavond. Voor de Young Scouts, Verkenners en Gidsen is dit op vrijdag 18 november van 19.00 tot 21.00 uur.
8) Ook ouders zijn van harte welkom om deel te nemen aan de Scout-Walk, die dag gast zijn van Scouting Boekel en de sfeer te proeven van dit evenement (deelname € 4,00). Ben sportief en wandel mee.

Hopende op veel wandelaars en vele sponsors.
Doe je best.
Ouders bij voorbaat dank voor de medewerking.

Leiding Scouting Boekel.