Installatieweekend Young Scouts

Van vrijdagavond 7 november t/m zondag morgen 10 november vond het installatieweekend plaats.Eerst hebben de Young Scouts samen met de Verkenners en Gidsen naar een film van Asterix en Obelix en de Romeinen gekeken. Tijdens de pauze van deze film was de prijsuitreiking van de Scoutwalk. Het ging er hierbij om wie het meeste geldt voor de vereniging heeft opgehaald. De eerste prijs van voor Hugo van Alebeek, de tweede voor Max Rutte en de derde voor Nick van Doren.

Hierna was het tijd voor een spannend spel in de bossen, de Rode Diamand, Een spel wat draait om mijnwerkers, bewakers, duivels en engelen met als doel het vinden van de Rode Diamand.
Daarna was het tijd voor een binnenspel, Weerwolven. Dit spel speelt zich af in een klein dorpje dat wordt belaagd door weerwolven. Doel is om de weerwolven te ontmaskeren.

De volgende dag, zaterdag, zijn de Young Scouts eerst gaan zwemmen in Schijndel.
In de middag was er een speurtocht door Boekel en na het avond eten een sluipspel door de bossen. Doel was om verkleed [zodat je niet zichtbaar was] langs de leiding te sluipen.
Daarna nogmaals het spel weerwolven gespeeld met aansluitend een kampvuur,
Dan volgt de film Jumanji waarna het tijd was om te gaan slapen.

Zondagmorgen, na enkele korte spelletjes op en om de vijver volgt de installatie van de nieuwe Young Scouts.
Er zijn 9 nieuwe leden geïnstalleerd. De groep bestaan nu uit 13 leden.

Young_Scouts.pdf